Przejdź do głównej zawartości

Videos from Great Escape

W dzisiejszym poście dodaję kilka filmików, które Patrycja i Balazs nagrali w Great Escape :] Myślę, że dopiero te filmy oddają chociaż w połowie to co czuliśmy będąc tam :)

Pierwszy filmik nagrany jest przez Balazsa. Na pierwszym planie widzimy Farhada, zaraz za nim Katarinę. Wszyscy czekamy na to, aż ruszymy do góry. Myślę, że był to najbardziej stresujący moment, bowiem nie wiedziałam kiedy wystartujemy. Popatrzcie co przeżywa Farhad przed startem :D Zawsze kiedy oglądam ten filmik nie mogę przestać się śmiać :) 




Nie wiem czy poznajecie tą atrakcję z poprzedniego posta o Great Escape. Jeśli to nie, to przypominam :)





  Kolejną atrakcją, na którą się udaliśmy była kolejka górska. Tutaj siedziałam z Farhadem mniej więcej w  środku, zaś Balazs, Katarina i Nora siedzieli w ostatnich wagonach. Znów Balazs nagrywał ten filmik, jednak tym razem, główną bohaterką okazała się Nora :D 
Dodaję kilka zdjęć dla przypomnienia. 








Film nagrany w momencie, kiedy już za kilka sekund wyruszymy w drogę powrotną zwróceni tyłem do kierunku jazdy. Możemy zauważyć tutaj podobną sytuację, jak na filmiku z Farhadem. Nigdy nie wiesz w którym momencie ruszy kolejka. Popatrzcie na Norę. Spodziewa się odjazdu, ale cały czas czeka i myśli kiedy to nastąpi :D Dodaje również, że jest przerażona :) Aż nagle... 






Następną kolejką górską, na której byliśmy była Kometa. Dla przypomnienia...






Była to drewniana kolejka górska, niezbyt straszna, raczej wolna niż szybka. Chociaż nie powiem, momentami zadrżałam :D Na szczęście,  znów siedziałam w wagoniku z Farhadem i mogliśmy sobie spokojne razem krzyczeć.Nasz kolega, Jesse,  o którym pisałam w poprzednim poście o Great Escape ( pracuje w tym parku rozrywki )wysłał nam zrobione przez fotografów parku zdjęcie. Myślę, że uchwycili nas w idealnym momencie.





A tutaj filmik autorstwa Patrycji :)




Ostatnią kolejką, z której mam film jest kolejka - bobsleje. Może pamiętacie z poprzedniego posta jak pisałam, że czekaliśmy pół godziny w kolejce, po czym przed samym startem pojawiła się niespodziewana awaria? Tak to właśnie ta...




Raczej niestraszna, troszeczkę rzucało na boki, ale ogólnie całkiem w porządku. Teraz jestem niezłą bohaterką, w sumie żadna nie jest dla mnie straszna, jak czytam to co piszę o kolejnych atrakcjach. Jednak muszę się przyznać, że wtedy drżałam przed każdą  i nie byłam tak odważna jak teraz :)






Autor : Patrycja.

 Ostatnią już atrakcją, z której posiadam film jest najlepsza jaką w życiu widziałam, zjeżdżalnia w parku wodnym. Zrobiła na mnie ogromne wrażenie i bardzo chciałabym tam wrócić :) Przypominam..




Film ten kręcił Balazs, a bohaterami są Farhad, Kamil i Tailin :)





Mam nadzieję, że filmiki się podobały i poczuliście chociaż odrobinę tego co my :) Jeśli kiedykolwiek będziecie w USA polecam wszelkie parki rozrywki jak ten. Dużo radości, śmiechu i niezapomnianej zabawy :)


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Słoneczny patrol, czyli Santa Monica

Prosto z San Diego udaliśmy się do Los Angeles, gdzie spędziliśmy pierwszą noc. Kolejney dzień zapowiadał się przepięknie. Ani jednej chmurki na niebie, za to słońce nieźle przygrzewało. Korzystając z pogody i licząc, że tym razem ocean będzie cieplejszy udaliśmy się na jedną z pięknych plaż w Los Angeles, Santa Monica. Właściwie jest to nadbrzeżne miasto położone w zachodniej części Los Angeles. Podobnie jak San Diego od razu nas zachwyciło. Myślę, że najlepiej wspominam tą plażę, a zwiedziliśmy ich sporo. Plaża ta była również miejscem nagrywania popularnego serialu " Słoneczny patrol". Wygląda podobnie jak w intro, jednak była dużo mniej zatłoczona ( może z powodu końca sezonu ) :)  Słynna budka dla ratowników.  Chłopaki nabyli tą o to deskę do pływania, która to towarzyszyła nam do ostatniego dnia wyprawy. Ledwo zmieściła się do samochodu, ale był to za to nasz znak charakterystyczny. Od tej pory zostałam sama na plaży, bowiem ch

Rajska wyspa czy uboga stolica? Bahama !

Na Bahama znaleźliśmy się 3 października, gdzie przylecieliśmy z Miami. Wstaliśmy wcześnie rano, aby o 8.40 wylecieć na te egzotyczne wyspy, gdzie spędziliśmy 5 dni. Już po niespełna godzinie znaleźliśmy się w Nassau. Bahamas to państwo wyspiarskie na Oceanie Atlantyckim ze stolicą w Nassau, które znajduje się na wyspie New Providence, gdzie i my spędziliśmy te kilka dni. Bahamas praktycznie nie posiadają przemysłu, a głównym środkiem dochodu jest oczywiście turystyka, gdzie zatrudnionych jest ok. 66% ludności. Co ciekawe Bahamy posiadają najmłodszą wiekowo populację świata ( 50% nie przekroczyło jeszcze 30. roku życia ). Liczba mieszkańców to ponad 300 tys., a obowiązującą religią jest chrześcijaństwo. Przez pierwsze trzy dni mieszkaliśmy osobno. Sylwia i Mateusz na rajskiej wyspie - Paradise Island ja w centrum Nassau. Codziennym spacerkiem odwiedzałam Paradise Island z uwagi na piękną plażę. Dzięki temu na własnej skórze doświadczyłam zderzenia dwóch, całkowicie spr

Zakupy po amerykańsku :)

Kochani z uwagi na liczne obowiązki, zawiesiłam na małą chwilkę dodawanie wpisów. Mam nadzieję jednak, że nikt nie pomyślał, że ów blog przestał działać, nic podobnego :) Kiedy robiłam zakupy w amerykańskich sklepach od razu wiedziałam, że muszę o tym procesie opowiedzieć po powrocie :P Dlatego też postanowiłam zrobić małą dokumentację podczas wizyty w Walmarcie i oto jest wpis o zakupach po amerykańsku. W kilku wcześniejszych wpisach wspominałam już o szale zakupowym jaki dopadał nas w outletach. Dzisiaj będzie o zakupach spożywczych :) Możliwe, że niektórzy z Was słyszeli o najsłynniejszym w USA supermarkecie, w którym to amerykańskie rodziny robią zakupy. Mowa o Walmarcie, który wygląda mniej więcej tak :  lub tak : A tak wygląda ich główne logo i hasło.  Walmart to amerykańska sieć supermarketów założona w 1969 r. przez Sama Waltona. W 2010 r. zdobyła tytuł największego sprzedawcy detalicznego na świecie. Pod koniec 2008 r. Walmart zanotował czysty zysk w granic